6 Kasım 2008 Perşembe

Titreme geldi bana

Fm 2008 de son aylarda öyle bir gaza gelmiştimki anlatılmaz, vakit olsa da screenshotları buraya koyabilsem ağzınız açık kalırdı...Önce FC SArajevoyu Bosna da iki sezon üstüste şampiyon yapıp üçüncü sezonumda şamp. ligi çeyrek finalinde ancak evvelin F.bahçesi gibi Chelsea ya elenip bu başarılar üzerine milli takımlardan Kamerun a kapağı atıp,orada bir Afrika Kupası,üstüne (sıkı durun) Fransaya,Arjantine filan birer ikişer bağlayarak Dünya Kupası,üstüne bir tane daha Afirka kupası arşivleyip, Real madridle uzun süre flörtlerimiz netice vermeyince Atletico Madridde gözümüzü kan bürümesi, Agueronun ben gelince coşması,sezon başına 25-30 yazması, son olarak Afrika kesmeyince Fransa, Sırbistan, falan filan 12 teklifin arasından İngiltere'yi seçmem...daha geri kalanı yazamıyorum...

neyse böyle bir destandan sonra şimdi de fm 2009 geliyor,eller kaşınmaya başladı ama demodan herkesle ortak intiba şudurki,bu harbiden menajerlik oyunu olmuş...öyle maçları 15 saniyede geçip dakka ve skor almak,başarıdan başarıya koşmak mimkin değil...eliniz mecbur tüm maçı seyredip ona göre tedbir alacaksınız...Ben kasamam ve Fm aşkımda burada gömülür gibi geliyor ama kesin de birşey söyleyemiyorum,nasıl ki ptesileri Entourage ın en son torrenti insin diye sabırsızlıkla bekliyorsak, nasılki perşembeleri Uykusuz penguene fit oluyorsak,daha da örnekler çoğaltılabilir,bu sonbaharında olayı bu,yeni Fm versiyonu bakalım nasıl patlayacak beklentisi kaynıyor. Ha buna bir tek Chinese Democracy basar herhalde,onu da mukayese etmek güç zaten,ay sonuna da o patlıyormuş zaten,daha detaylıca irdeleyeceğiz....

Hiç yorum yok: