25 Eylül 2008 Perşembe

ELVEDA KAZIM BABA


Artık klasik halini aldı ya, sık sık gırgıra vuruyor yazarlar hatta, ekşi sözlükte bir kişi hakkında çok yorum yapılınca "sol framede adını bu kadar görünce öldü sandım" diye. İşte ben de Kazım Kanat'ın adını sol framede görünce kötü haberi aldığımı biliyordum. Ömrüm boyunca bir kez Ortaköy'de yolda karşılaştık,küçük bir selamıma tebessümle cevap verdi, ziyadesiyle başka bir tanışıklığımız da yok ama ölünce anlarsınız ya eksikliği, keşke şöyle güzel bir dost meclisinde kadehleri tokuştursaydık, sohbetine katılsaydım diyeceğim bir adamdı. Misal Ne Hıncal Uluç ne de şaşıracaksınız ama Erman Toroğlu için böyle bir hissiyata asla sahip olamayacağım tahminim.
Hatasız kul olmaz terminini doğrular nice argümanları vardı, Hakan Şükür'e ağır giydirdikten sonra 4 tane atınca o golleri benim sayemde attı demişti. Allah rahmet eylesin yazılarını okurken "yok artık" derdiniz bolca belki ama bir şekilde herkes severdi(ya da bana öyle geliyor).
Vefatı Beşiktaş'ı da bir derbi maçında kırmızı kart görüp takımı on kişi bıraktı gibi, kanserle mücadele edip Kazım Babayı umut ışığı olarak görenleri de....

Hiç yorum yok: